HELLO NEW YOU KEMBALI, JOM KURUS LEPAS RAYA!



Seronok ke Raya? Dah timbang berat badan hari ni? Teruja tak kalau berat maintain sebelum raya dan selepas raya..

Yes! itu yang anda dapat dengan Set Hello New You Shaklee. Setiap produk ada fungsinya yang membantu anda turun berat badan tanpa kesan yo-yo. 



Cara pengurangan berat badan yang betul melalui
BAKAR ! BUANG! BINA!

Kena BAKAR LEMAK yang tak perlu dalam badan. BUANG TOKSIN, bendasing dalam badan melalui proses detox dan BINA semula badan dengan diet seimbang..

Insyallah kalau kita tahu cara untuk buat 3 proses ini itkita akan turun berat badan dengan baik sihat dan bertenaga!☺️



Bagaimana Set Hello New You ni akan membantu kita utk diet? 

1. Omega & Lecithin bantu bakar lemak & tingkatkan metabolisma badan.

2.  Bersihkan & Reset sistem pencernaan dengan Herblax.

3. Ambil Protein Cinch untuk kawalan pengambilan makanan tinggi kalori, beri tenaga di siang hari serta membina otot agar badan tidak geleber.

Bila konsisten amalkan, lepas exercise pun badan tak rasa cepat letih, lemau. Terasa lebih fit & cergas berbanding masa dulu.


Dah ramai yang dapat kesan positif daripada pengambilan Set Hello New You ini. Pasti ianya perlu pada kesungguhan dan tekad kita sendiri untuk capai berat idaman. 


Suppliment Shaklee bantu untuk badan kita sihat dan bertenaga di samping membantu untuk kita turun berat badan lebih cepat dengan gabungan pemakanan yang sihat serta gaya hidup yang sihat.


Nadia Percaya Set Hello New You ini sangat membantu nadia dalam pengurusan berat badan yang ideal juga beri tenaga dalam urusan seharian. Nadia sangat galakkan anda untuk dapatkan Set Hello New You kerana sekarang Promosi masih berjalan untuk bulan May! Harganya Jauh lebih murah di bandingkan belian 1 produk. 






Berminat untuk dapatkan konsultasi Percuma pengambilan Supplement Shaklee dan berminat menjadi bisnes partner nadia? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW

Comments