PERCUTIAN SHAKLEE


Sebut mengenai Trip Shaklee mesti semua excited sebab yelah bukan mudah kita nak pergi trip mewah ke luar negara kalau pakai duit sendiri kan.hihi

Kita kalau plan sendiri, mesti kalau boleh penginapan nak budget, makanan nak bawa bekal, restoran paling murah, penerbangan yang paling kurang kosnya, kira semuanya kalau boleh nak yang terpaling sedikit lah kosnya.

Dalam percutian Shaklee sebaliknya, semua yang di rancang wajib lah VVIP. Hotel yang paling terbaik, pengangkutam yang paling mewah, tempat makan yang paling sedap dan halal. Teringat kisah di swiss, mereka kata Shaklee import chef asia untuk masakkan nasi kat mereka sebab orang Malaysia kan tak boleh kalau tak makan nasi. Lucu betul.


SWITZERLAND 2022

Trip Shaklee ni bukan sahaja semuanya mewah, malah sebelum pergi, mereka dapat Bag Percuma (jenama Sensonite ) dan Allowence makan lagi. Bag pula tak gaduh nak tolak, shaklee uruskan sampai ke bilik hotel. Memang betul2 healing kan. hihi.

perkongsian dari Master Syaheera ke swiss 2022



Nadia sendiri di rezekikan dapat Trip ke Bali 2021 dan Korea 2022, tapi sayangnya Bali (semasa Covid 19) dan negara Korea masih belum buka kemasukan pengunjung akibat Covid 19 pada tahun tersebut. Shaklee tetap tidak menghampakan apabila Shaklee mengantikan tiket Bali dan Korea kepada Cash-in- leui sebanyak RM3850 (1 tiket)




Shaklee bukan sahaja sponser kami tiket Regional dan International, kami juga di beri pilihan untuk memilih tiket ke umrah.

Lebih lagi terharu, apabila Shaklee juga beri peluang kepada ahlinya untuk fight tiket bawa ahli keluarga bersama. (mak ayah, suami, anak-anak atau adik beradik) 

Mentor kami bawa suami, anak sulung dan mak mertua bersama ke Umrah Shaklee 2022




Menarikkan? nak tahu tak, untuk circle ni Shaklee nak bawa kami ke mana? Hah! Luar Biasaaa Best nii.Kalau hampa jenis kaki travel dan kaki berjalan2. Memang korang patut join bisnes Shaklee dan fight tiket-tiket Percutian Shaklee ni. Setahun 2 kali boleh travel, best ke Best sangat2😍





Berminat untuk dapatkan konsultasi Percuma pengambilan Supplement Shaklee dan berminat menjadi bisnes partner nadia? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW



#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang

 

Comments