PENGEDAR SAH SHAKLEE PULAU PINANG 013-7938291



Alhamdulillah sejak jadi Pengedar Sah Shaklee Malaysia ni, teruja nadia untuk bantu lebih ramai sihat bersama produk Shaklee..

Kalau sebelum ini nadia hanya sebagai pengguna sejak tahun 2016, banyak kesan positif nadia dapat dengan penggunaan produk Shaklee..Antara produk pertama nadia adalah set berpantang Menyusu Shaklee..


Melihat kepada keberkesanan produk Shaklee kepada nadia, pada tahun 2019 nadia mula melangkah untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee. 

Seronoknya Shaklee ni, kita boleh daftar Keahlian samada untuk penggunaan sendiri atau berbisnes. Tiada cas tambahan jika kita nak tukar daripada menjadi ahli makan sendiri kepada pengedar Shaklee.



Demand kepada Produk Shaklee ni sangat tinggi. Setiap hari pasti ada permintaan untuk order Produk Shaklee..

Yang Seronoknya Shaklee ni, kita boleh buat belian terus dari website terus HQ pos ke pelanggan-pelanggan kita. Pada awal nadia sebagai pengedar Shaklee, nadia tidak pernah simpan stok. 

Semakin Team nadia besar, dan di sebabkan permintaan pelanggan untuk COD (charge on delivery), Nadia mula simpan stok sedikit demi sedikit. Ini juga memudahkan pelanggan samada COD atau Pick Up terus dari rumah nadia.













 Berminat untuk dapatkan konsultasi Percuma pengambilan Supplement Shaklee dan berminat menjadi bisnes partner nadia? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW



Comments