SAMBUT HARI RAYA DENGAN SHAKLEE

Pejam Celik, pejam celik, Hari Raya dah nak tiba. Hah! awak nyanyi lagu imantroye ke tu. hihi. Sekejap sangat masa berlalu kan? Ramadan dah nak berakhir lagi beberapa hari. 

Hari ni je dah ramai di atas jalanraya untuk pulang ke kampung. Semestinya sekarang ramai dah mula buat persiapan hari raya kan? Baju Raya, Kuih Raya, Kasut Raya, Supplement Raya, Skincare Raya?

Ops! Ada ke supplement Raya? Mesti lah ada! Tahu kan, Virus Covid masih merebak dan masih ramai bilangan yang terkena Covid 19. 

Update 13 April 2023


Musim Perayaan adalah musim yang paling di kuatiri oleh para doktor dan kakitangan hospital. Ramai yang mula beri nasihat supaya lebih berhati-hati dan berjaga-jaga dalam menyambut perayaan Hari Raya ni dengan menjaga kesihatan diri dan keluarga. 

update 17 April 2023



Mencegah lebih baik dari merawat
Biasa je dengar, tapi itu lah hakikatnya, ternyata bayaran untuk merawat lebih lagi mahal berbanding usaha kita mencegah dengan berusaha mengambil makanan tambahan seperti supplement yang boleh dipercayai Selamat, Terbukti, Berkesan. 

Anak-anak antara yang berisiko tinggi untuk terkena jangkitan dari orang lain. Nadia sangat mencadangkan untuk ibu bapa sentiasa sediakan vitamin anak-anak untuk tingkatkan sistem imun mereka.

Nadia sentiasa stanby Hero Kiddo dan Nutriferon untuk anak-anak nadia kemana kami travel sebab Aishah & Muaz sangat suka 2 item ni. Kalau mereka batuk ke selesama, bagi Nutriferon atau hero kiddo cepat sangat baik. Alhamdulillah anak2 nadia sangat serasi.

 

Multivitamin ni bagus untuk kanak-kanak tapi sebab nadia dah bagi anak-anak hero kiddo dan nutriferon. Multivitamin Vita lea ni lengkap vitamin keperluan anak-anak, hisap-hisap rasa anggur.

Anda boleh ambil salah satu set.. Bagus untuk anak2 kita. Raya ni nak jumpa ramai orang kan. Ummi pun tak risau nak beraya bila kita yakin anak kita ada protection kan.

Tak lupa juga buat warga emas seperti mak dan pak kita di kampung. Mereka lebih lagi perlu di jaga dan di ambil tahu tahap kesihatan mereka.  Selepas kita makan pelbagai juadah ketika raya seperti ketupat, rendang, satay, lemang dan nasi himpit kuah kacang, pastinya kita tidak terlepas daripada lemak jahat. 


Oleh sebab itu, Nadia sangat galakkan untuk  ambil Omega Guard dan Phyticol-ST khas bagi mengurangkan tahap kolesterol di musim perayaan ini.


Untuk kita yang biasa-biasa ni, tak muda dan tak tua, of course lebih banyak supplement Raya yang sesuai untuk kita consume. Cuma hari ni nadia nak kongsikan 2 items yang sangat sesuai untuk kita ambil sepanjang musim perayaan ini iaitu Lecithin dan Herb lax.



Serius nadia sendiri tak nak tinggal 2 item ni sepanjang Hari Raya. Sepanjang puasa konsisten amik lecithin memang terasa ringan sangat badan. Dan nadia telah turun berat badan sebanyak 4.6kg tau! Herb lax pula adalah supplement terkawal di mana pengambilannya terhad. Consume Herb lax malam sebelum tidur, bangun esok pagi confirm ke tandas awak!hihi..

Hah! Tunggu apa lagi? Jom dapatkan Supplement Wajib Musim Perayaan ini! Nak Sambut Hari Raya Dengan Shaklee kan?☺️

Di kesempatan ini nadia nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kepada seluruh pembaca2 Blog Sizana Empire. Di doakan segala amalan kita di bulan Ramadan ini di terima Allah dan terus istiqomah lakukan amalan2 untuk bulan- bulan seterusnya. Amin! 



Berminat untuk dapatkan konsultasi Percuma pengambilan Supplement Shaklee? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW

#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang




 

Comments