EXTRA RM600 INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

Cycle April 2023/2024 bawa lambaran baru kepada setiap  Ahli Shaklee terutama bagi mereka yang baru Join Shaklee . Terlalu banyak insentif Shaklee berikan kepada mereka yang sedang fight untuk capai tangga-tangga kejayaan dalam Shaklee.

Permulaan yang sangat baik bagi mereka yang sedang berusaha untuk mencari extra income dalam bisnes samada secara part time atau full time.

BAYANGKAN DENGAN INCOME BULANAN BERSIH

 RM1500, SHAKLEE BERI EXTRA RM600 PADA BULAN SETERUSNYA. BAGAIMANA? 

purata pendapatan bagi setiap rank yang di capai oleh Ahli Shaklee

melihat kepada tangga-tangga rank tersebut, shaklee telah menawarkan pendapatan yang tiada had (limit) kepada yang berusaha dan serius dalam bisnes ini.


Dalam Shaklee, kita yang merancang income banyak mana yang kita perlu, dan Shaklee menyediakan sistem yang sangat sistematik dan mudah untuk di laksanakan oleh setiap orang. 

Beberapa Syarat kelayakan bagi Ahli Shaklee yang ingin rebut Insentif Extra RM600 dari Shaklee adalah.

  • Bermula April - Jun 2023
  • Pengedar Shaklee capai tangga Supervisor atau Senior Supervisor samada pada bulan April atau May atau Jun 2023.
  • Bertahan Effective di Rank Baru Supervisor/ Senior Supervisor selama 2 bulan seterusnya.
  • Terima RM600 Extra Cash Bonus.

Syarat Kelayakan Terima RM600 Extra dari Shaklee


Teratur dan sangat sistematik perancangan yang Shaklee beri untuk bantu kita dalam bisnes ini. Semuanya terpulang kepada diri kita sendiri untuk atur dan lakukan tindakan bagi capai peluang yang Shaklee berikan.

Rank Up pada April atau Mei atau  Jun 2023

PERCAYA! SELEPAS CAPAI EXTRA RM600 PASTI ANDA MAMPU CAPAI INSENTIF SHAKLEE YANG LAIN SEPERTI CAR BONUS DAN INSENTIF TRIP PERCUMA SHAKLEE



3C Insentif lain yang Shaklee beri untuk kita rebut iaitu Cash Bonus, Car Bonus, Conventions ( Trip Percuma). Peluang ni semua memang wajib kita sebagai bisnes builder Shaklee usahakan untuk capai kerana peluang ini sangat lumayan dan tiada limitasi untuk kita capai..


Terutama Trip Shaklee 5 Star yang sangat exclusive bukan sahaja untuk kita, juga kita boleh fight tiket untuk suami, anak-anak dan mak ayah bersama-sama. Seronok kan?


Jom kita sama- sama fight untuk Trip Cycle 2023/2024 yang ternyata lebih menarik dan sangat mengujakan. Nak tahu ke mana Shaklee nak bawa tahun ni? 






Berminat untuk dapatkan konsultasi Percuma pengambilan Supplement Shaklee dan berminat menjadi bisnes partner nadia? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW

#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang

Comments