BISNES ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA

 

Nadia percaya mesti ramai yang bercita-cita untuk menjadi suri rumah sepenuh masa sambil ada sedikit kewangan di tangan dan simpanan masa depan.

Begitu juga kemahuan dan kehendak nadia bila mana nadia mula berhenti bekerja sejak kelahiran anak pertama. Nadia mula rasa terputus duit gaji bulanan kerja.

mungkin ini salah satu keinginan dan kemahuan yang semua suri rumah impikan kan..

Keinginan kita pelbagai tetapi kita terkadang buntu dengan kekangan yang pelbagai. Ini lah antara sebab ramai wanita mula memilih untuk berbisnes online.

Terlalu banyak pilihan bisnes online yang ada sekarang dan pastinya kita akan memilih yang paling mudah dan bersesuai dengan keadaan kita sebagai suri rumah.


begini juga di hadapi oleh sebilangan suri rumah kan..

Nadia sendiri terdetik untuk bermula bisnes online bila melihat keadaan kewangan semasa yang semakin hari semakin menekan. 

Banyak faktor nadia ambil kira semasa nadia memilih untuk berbisnes online antaranya adalah sejauh mana bisnes ini mampu bawa nadia dan sebanyak mana nadia mampu menyumbangkan diri untuk memberi kepada orang kerana nadia percaya, semakin banyak kita memberi, peluang rezeki itu semakin luas..

Kelebihan Shaklee sangat banyak dan peluang2 yang shaklee beri sangat mudah untuk kita kecapi.. yang penting kita yakin, usaha dan ikthiar!

Yes nadia mula memilih Shaklee sebagai platform bisnes online setelah nadia melihat peluang2 yang nadia boleh capai antaranya 3C (Cash Bonus , Car Bonus , Convention Trip) .

Tambahan lagi, keterujaan nadia lebih lagi apabila nadia tahu bisnes Shaklee ini boleh di warisi oleh anak-anak. Dengan usaha kita berbisnes dari rumah, kita boleh daftarkan bisnes kita sebagai syarikat Sdn. Bhd. Andai perkara tidak di ingini berlaku pada kita, kita dah ada syarikat yang boleh di warisi walaupun menjual produk orang. 

Nadia melihat betapa banyak peluang yang bisnes ini tawarkan dan ianya membuatkan nadia untuk terus berusaha capai segala tangga-tangga kejayaan ini.


Mana nak dapat semuanya kalau tidak di lihat pada produk yang nak di jual. Nadia sangat teruja buat bisnes Shaklee ni bila nadia sendiri dapat kesan positif dari pengambilan produk Shaklee. Bermula sebagai pengguna, nadia melihat peluang besar dalam shaklee kerana produknya yang di janjikan SELAMAT, TERBUKTI, BERKESAN.


Melihat juga kepada bisnes Shaklee yang bukan sahaja mengutamakan kewangan dan simpanan, ianya tertumpu kepada kesihatan seisi keluarga kerana setiap produk mempunyai pelbagai fungsi samada untuk kanak-kanak, dewasa dan warga emas. 

Oleh kerana, setiap peringkat umur berpeluang untuk ikthiar kesihatan yang baik dengan pengunaan suppliment Shaklee, memberi peluang kepada setiap peniaga online Shaklee mendapatkan 'repeat order' yang kerap.



Nadia sangat yakin, Bisnes Shaklee adalah Bisnes Online Terbaik Di Malaysia dan mampu membantu suri rumah seperti nadia bangkit menjadikan Bisnes ini sebagai kerjaya sepenuh masa dari rumah. 







Berminat untuk join bisnes tanpa modal? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW.

#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang

Comments