PENGALAMAN BERPUASA RAMADAN DENGAN SHAKLEE




Sejak 2018 nadia kenal Shaklee, pengalaman nadia bersama Shaklee pastinya seorang ibu hamil, berpantang dan menyusu.

Ada tahun nadia berpuasa ketika hamil, ada tahun nadia berpuasa ketika menyusu. Pada tahun 2019 dan tahun  lepas adalah pengalaman nadia berpantang anak ke 2 dan 3 ketika bulan ramadan..

makanya berganti puasa lah nadia untuk 2 kali ramadan itu selama 30 hari..😁

Alhamdulillah seingat nadia sepanjang mengamalkan Set Puasa Shaklee ini, memang rasa diri sangat bertenaga, susu pekat dan banyak.. 



Energizing Soy Protien, ESP

ESP berasaskan protien tumbuhan yang berkualiti tinggi. Dengan Index Glisimik (GI) yang rendah, ESP membuatkan rasa kenyang yang lebih lama juga beri tenaga berterusan. Sesuai juga untuk mereka yang alami perut sensitif ketika berpuasa seperti gastrik.

Performance Drink Lemon- Lime

Dalam keadaan cuaca Malaysia yang sangat panas terik, mudah buat kita rasa dahaga. Berpuasa dalam keadaan cuaca sebegini membuatkan kita cepat penat dan tidak bertenaga. Dengan proprietari OPTI-LYTE campuran elektrolit di tambah campuran unik karbohidrat, performance drink dapat memberi tenaga segera dan berterusan juga bantu kurangkan dahaga (penghidratan optimum).


Cinch Mixed Soy Protien Shake 

Ramai mengimpikan turun berat badan di bulan ramadan, tetapi sebaliknya berlaku.  Dengan tambahan Cinch mixed Soy Protien Shake dalam rutin pemakanan harian membekalkan nutrien seperti 1 hidangan. Kandungan Leucine dalam Cinch juga bantu mengawal berat badan juga menyokong pertumbuhan otot tanpa lemak..


Ada tiga perisa Cinch
  • Chocolate
  • Vanila
  • Cafe Latte
Dengan pilihan pelbagai perisa buat nadia tidak jemu untuk consume minuman protien yang berkhasiat ni. Nadia juga dapat turunkan berat badan sepanjang bulan puasa dengan mengantikan cinch sebagai pemanis mulut.






Nak dapatkan Set Puasa Shaklee? Atau perlukan consultasi Percuma? 
Whatsapp nadia 013-7938291

#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang

Comments

Noor Izwati said…
Alhamdulillah... set puasa shaklee terbaik !
Ummu damia said…
Alhamdulillah seronok puasa dengan set Shaklee, upa pun effect daripada set ibu