DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE


Pernah dengar buat bisnes tanpa modal? Ye! Bisnes Shaklee antara bisnes pertama yang nadia cuburi di sebabkan permulaan bisnes yang tidak memerlukan modal.

Nadia mula berminat untuk buat bisnes Shaklee ni bila nadia tahu ianya bisnes yang boleh di warisi oleh anak-anak2 kita. Maknanya andai apa2 berlaku pada kita, duit kita, empayar bisnes kita tidak 'burn' macam tu sahaja, anak2 boleh mewarisi usaha kita untuk kembangkan bisnes ni..

Eh Jap! Raya tahun ni di jangka 22 April 2022 kan? Tahu tak, Shaklee selalu bagi Bonus setiap 14hb tau! Tak pernah lambat, malah awal lagi kalau tarikh 14hb tersebut jatuh pada hari minggu.


Bermakna? Duit Raya awal lah Shaklee nak bagi bulan depan kan? Alhamdulillah.

Bulan ni duit banyak habis untuk persiapan anak - anak sekolah juga persediaan bulan Ramadan. Bulan depan juga kita akan sambut hari raya yang tentunya perlukan perbelanjaan yang lebih banyak. 

  • Duit Raya untuk kanak-kanak
  • Baju Raya seisi keluarga
  • Perjalanan jauh perlu unt servis kereta pulang ke kampung
  • Kuih Raya juadah Hari Raya
  • Buah Tangan untuk pulang ke kampung halaman
Pilihan kita adalah antara kurangkan perbelanjaan atau lebihkan pendapatan. 


Sejujurnya nadia sendiri tak sangka daripada niat berbisnes untuk bantu tambah extra income suami sebab anak2 dah start sekolah, menjadikan bisnes ini jauh lebih banyak peluang di capai..


Nadia bermula serius dalam bisnes Nov 2019 dan selepas setahun mencapai income mencecah hampir RM5 000. Nadia ada kongsikan cerita nadia bagaimana Jana 5K sebulan dari rumah . 


Seronoknya berbisnes Shaklee ni bila kita berjuang untuk mencapai income yang kita sendiri nak. Bagi nadia tiada istilah mengkayakan orang atas bilamana income upline boleh lebih juga jauh lebih rendah dari downline. Semuanya bergantung kepada usaha kita membina team kita sendiri.




Shaklee bukan sahaja beri Cash Bonus kepada Nadia, malah nadia berpeluang capai Car Bonus juga Trip PERCUMA bersama Shaklee.. 


Semuanya bermula daripada KEMAHUAN. Kemahuan untuk menambah Extra Income Keluarga. Nadia sangat mengalakkan untuk mereka yang mahu bermula mencari extra income Join Projek Duit Raya Awal Dari Shaklee dari sekarang. 

Mana tahu anda juga antara yang berpeluang bersama-sama capai peluang yang Nadia capai sekarang.



 Berminat untuk join bisnes tanpa modal? Hubungi nadia sekarang  013-7938291 atau just klik JOIN NOW.

#shakleethrive23
#shakleetriump23
#blogmegashaklee
#shakleebayanlepas 
#shakleepenang


Comments

Terbaik. Terima kasih atas perkongsian.