KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN SET HAMIL SHAKLEE?




ESP- Protien yang membantu kenyang lebih lama dan peningkatan berat ibu yang sesuai dengan usia kandungan..Bantu menguatkan rahim, milk booster, kulit comey, sangat memberi tenaga, hilangkan stretch mark lepas bersalin,





VITAMIN C - sangat2 recommended pada ibu yang sedang & lepas bersalin.. Menguatkan sistem imun supaya tak mudah dijangkiti penyakit, untuk baby juga dapat disalurkan melalui susu badan, n of course ibu2 nak tampil cantik, kulit cerah comey halus gitu.. selain ianya berfungsi Mempercepat, menyembuhkan dan mengeringkan luka bersalin samada Bersalin secara normal mahupun operation.


B-COMPLEX :mengandungi asid folik yang elok untuk perkembangan otak & saraf bayi. Mengelakkan stress buat ibu hamil yang tertekan dengan kerja2 rumah atau kerja di pejabat kerana peranan vitamin ini untuk menukarkan gula dalam makanan kepada tenaga. Juga Cegah penyakit diabetes ketika hamil.

OSTEMATRIX: sangat2 best! membekalkan kalsium pada badan & melawaskan, Mengelakkan sakit tulang & sendi terutamanya sakit kaki lutut pinggang cramp. Mengatasi masalah sembelit .






VITA LEA: Multivitamin yg mempunyai nutrisi utk menangani masalah kurang selesa,tekanan darah rendah, letih & memberi tenaga segera.pelengkap nutrisi, untuk kesihatan dan kecantikan keseluruhan.

OMEGA GUARD: sesuai sangat untuk bakal ibu yang tak dapat kawal nafsu makan ketika mengandung..membakar lemak berlebihan, buang lemak selulit, juga atasi masalah perut buncit.. EPA DHA yang ada pada omega bagus untuk perkembangan minda baby disalurkan melalui pemakanan ibu.



BERMINAT UNTUK IKTHIAR DENGAN VITAMIN SHAKLEE DAN PERLUKAN KONSULTASI PERCUMA? HUBUNGI


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ID 1263125

Call/ SMS/ Whatsapp 013-7938291 | FB Sizana Empire

Comments