AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE SEPANJANG HAMIL ANAK KEDUA, BADAN LEBIH BERTENAGA, BACAAN HB NORMAL, DAPAT BERPUASA PENUH SEPANJANG BULAN PUASA

Assalamualaikum wbt
Nama saya Aishah Fadillah.

Nak share Shaklee Effect yang beri perubahan besar dalam hidup saya.
Saya start kenal Shaklee masa mengandungkan anak yang ke 2, Ibrahim Adham.
Mengandung anak lelaki ni, berbeza dari yang sebelum ni, anak perempuan. Berbeza sangat dari segi alahannya.
Setiap pagi morning sickness, rasa malas sangat nak pergi kerja. Office saya masa tu dalam plant jadi jalan jauh dalam 15 minit dari parking.
Malam - malam pulak dah tidur awal sebab penat. Saya memang jarang masak masa mula disahkan mengandung tu.
Dan saya tak ada masa yang berkualiti sangat dengan anak sebab balik kerja pun dah penat dan tidur awal. Nak layan anak dan suami apatah lagi.
Bila saya consume set hamil ni, saya dapat rasa perubahan yang besar la. Saya jauh lebih bertenaga dari sebelumnya.



Sampaikan ada yang kata, saya nampak jauh lagi bertenaga dari sebelum mengandung pulak. Apa taknya, telan 2 biji Vitalea pagi dan malam, memang bertenaga sungguh la jawabnya.
HB pon memang tak de masalah memang maintain 12 lebih berbanding anak sebelum tu memang ada masalah HB.
Saya dah start masak balik lepas balik keje dan dah ada masa nak layan anak bermain.
Tapi berbeza la kalo tak ambik set hamil ni memang flat habis la jawabnya macam kain buruk.
Saya sempat la berpuasa masa tu. Memang saya puasa penuh tahun tu. Alhamdulillah tak ada rasa dahaga ke lapar, letih ke. Saya rasa biasa saja mungkin dah makan masa sahur cukup. Saya memang tak miss ambik ESP masa sahur time tu.

Nutrisi untuk keperluan badan pon cukup jadi tak ada masalah wlopon mengandung dapat berpuasa seperti biasa.
Alhamdulillah la syukur sangat-sangat dapat jumpa Shaklee ni.
Saya teruskan consume Shaklee selepas itu. Masa berpantang Adham ni saya jauh bertenaga dari berpantang si kakaknya.
Siap boleh masak sendiri lagi sebab mak masih bekerja masa tu, belum pencen lagi.
Mak pun ada tegur yang muka saya kemerahan-merahan tak pucat lesi macam orang berpantang.
Luka bersalin pun cepat kering dan kuning anak cepat turun, hanya dalam 3 hari saja ulang alik ke klinik cek kuning.
Saya memang teruskan amal Shaklee sehingga habis penyusuan Adham dan sehingga anak seterusnya, malah sehingga sekarang.
Hasilnya saya jarang sangat demam sebab memang konsisten Vit C SR. Rasanya dah bertahun-tahun tak demam.
Rasa saja perit tekak nak menelan, atau kepala macam pening, macam berat terus saya telan Vit C SR. Dan Alhamdulillah lepas tu will getting much better.
Saya ada masalah resdung yang teruk juga. Saya kena pantang makan budu, belacan dan seafood yang memang kegemaran saya semenjak kecil.
Sampai satu masa memang saya tak boleh makan apa lagi.seafood yang lama. Kalau makan juga mesti jadi gatal-gatal di mata, telinga, muka dan jerawat halus akan naik dengan jayanya.
Tetapi lepas konsisten amal Set Resdung iaitu Vit C SR, Alfalfa dan Vit B complex, saya boleh makan seperti biasa dan kesannya boleh diminimumkan.

Terbaru, saya aktif dengan aktiviti zumba setiap malam.. Sebelum ke zumba memang saya kena telan Ostematrix dulu baru saya cergas dan lincah di studio. Bila semua orang nampak dah flat di akhir-akhir tu, tapi saya masih bertenaga lagi. Dan memang tak sakit badan sebab work out.
Sebelum tu, pernah saya berjoging petang-petang dengan kawan-kawan. Satu petang, saya boleh jogging non-stop 2 round di trek joging. Hari sebelum tu, saya memang asyik pancit saja. Jog sikit dah pancit, banyak berjalan je.

Sampai kawan-kawan tanya saya betul ke Kak Aishah ni? Diorang macam tak percaya. Bila saya fikir balik, baru ingat saya ada telan Ostematrix beberapa jam sebelum ke padang kes perut 'bloating'. Biasanya memang saya telan Oste ni sebelom tido je. Kesannya selepas tu pon kurang sakit-sakit badan.
No wonder ada customer yang aktif bersukan memang repeat order Ostematrix ni sebab tak lenguh badan lepas main badminton katanya. Memang power la si putih ni.
Sebab tu la sehingga sekarang saya masih teruskan makan Shaklee ni. Memang tak berminat dengan jenama lain atau yang jual di drug store.
Sebab memang ternyata Shaklee ni berkesan dan berkualiti, memberi impak dan perubahan yang besar dalam hidup saya.
Sekian sharing panjang Shaklee Effect dari saya.



BERMINAT UNTUK IKTHIAR DENGAN VITAMIN SHAKLEE DAN PERLUKAN KONSULTASI PERCUMA? HUBUNGI



SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ID 1263125

Call/ SMS/ Whatsapp 013-7938291 | FB Sizana Empire

Comments