AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE, KULIT BABY CANTIK KULIT IBU PUN CANTIK

Assalamualaikum.

Saya perkenalkan diri dulu..Nama saya Syakirah Shamsudin tinggal di kodiang,ibu 3 anak..

Saya nak kongsi SHAKLEE EFFECT yang saya dapat dari shaklee.

Sebelum ni masa saya mengandung anak pertama dan kedua saya belum kenal dengan shaklee..Bila disahkan mengandung anak ketiga alhamdulillah saya ambil full set untuk ibu mengandung.

Semua saya lahir anak pramatang sbb darah tinggi,bila mengandung kali ke 3 ni memang doktor dan nurse jaga betul2 sbb anak kedua saya ada sejarah eclampsia masa kndungan 29 minggu bert baby 1.29kg waktu ni emergency czer. Bila sah hamil anak ketiga dr on terus ubat cair darah.

Masa jumpa dr, saya cakap saya ambil full set shaklee..bila dr periksa kandungan,dia kata ok teruskan.

Saya ambil esp,vita lea,vita c,oster,omega,b.complex, dan ubat cair darah dari hospital.ini je yang saya makan masa mengandung.



Bacaan hb saya pun cantik..kandungan saya pun bertahan sehingga 35 minggu alhamdulillah..

Bila baby keluar kulit dia lain dari abang2.jangan kata kulit baby kulit ibu yang mengandung pun lain..sebelum ni kulit muka saya memang teruk penuh dengan parut jerawat batu berlopak2 tu tak payah habaq laa banyak..

Bila kawan2 datang masa dalam pantang semua pakat tegur kulit muka saya dah semakin pulih dah tak ada lopak2 dan parut..
Saya pun rasa sendiri kulit muka saya dah hilang kelopak2 jerawat..

Alhamdulillah bonus yang saya dapat..

1.kulit baby cantik kulit ibu pun cantik..
2. Sakit belakang kesan dari ubat masa lahir czer anak pertama pun hilang..siapa bersalin czer rasa la sakit dia mc mn..Alhamdulillah sekarang dah okay.




SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ID 1263125

Call/ SMS/ Whatsapp 013-7938291 | FB Sizana Empire

Comments