9kg Burn dengan Diet Berilmu Nutrisi Sihat


Hari ni nadia buat sharing kat Group Bisness nadia (BALKIS)

Dan buat sharing juga di Group Diet Berilmu! (Diet Taubat Raya)

Kedua2 group ni berbeza pendekatan.

Ada yang kata.. Budak bisness.. mesti tujuannya untuk bisness jeee.. hahah..

BIG NO! For me!
Bila kita berbisness niat kan tujuan bisness nya untuk apa! Beri yang terbaik untuk bisness kita.. Perform well dan fokus dengan apa yang kita buat!

Bila kita kata nak buat support Group Bantu untuk orang Diet Berilmu! Yes!! Apa yang sedang Nadia buat sekarang! Kita usaha fahamkan orang untuk diet cara yang betul.. method yang betul without sentuh mengenai bisness kita!

Nadia faham! Sangat2 ramai orang yang dah banyak sangat2 guna produk kurus! mereka mula ralat dan tak yakin lagi dengan segalaaaa produk yang melibatkan fungsinya kurus!

Sebenarnya! Produk untuk kurus itu tak salah! Cuma yang salah adalah kita! Kita yang memilih tanpa mengetahui fungsi, kaedah, tempoh & effect dari pengunaan produk tersebut!

Banyak Peniaga hanya meniaga untuk dapat keuntungan dan sangat sedikit peniaga yang meniaga untuk selesaikan masalah orang!

Insyallah.. Nadia berada dalam kalangan kawan2 yang meniaga kerana Lillahitaalaaa.. nak bantu orang!

Dan Nadia juga adakan support group Diet Berilmu untuk beri kesedaran kepada semua akan kepentingan Diet Seimbang! Yang penting Berilmu!!!

CARILAH MEREKA YANG KORANG PERCAYA UNTUK SELESAIKAN MASALAH KORANG! ITU LEBIH PENTING DARIPADA KORANG TERUS MENYALAH DAN BERSANGKA BURUK DENGAN ORANG LAIN



Comments