PENGENALAN KEPADA SIZANA EMPIRE

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi, dengan izinnya, saya telah temui cabang minat dan 'passion' saya. Ia adalah niat yang telah lama saya inginkan iaitu menyebarkan ilmu serta mengaplikasikan segala skil dan kemahiran yang ada pada diri untuk mengembangkan potensi diri walaupun hanya sekadar seorang isteri dan ummi yang bekerja dari rumah (Suri Rumah).

Saya merupakan pengedar sah Shaklee Malaysia dan juga pengamal Diet Berilmu Nutrisi Sihat! Apa yang membuatkan saya kuat dalam menyebarkan ilmu ini adalah kerana niat saya untuk membantu lebih ramai lagi kearah kesihatan yang lebih baik.

Shaklee merupakan syarikat kesihatan yang kukuh iaitu tertubuhnya sejak tahun 1956. Saya sangat yakin dengan produk Shaklee ini, dapat penuhi niat dan impian saya untuk bantu lebih ramai lagi di luar sana yang perlukan kesihatan yang optimum. Malah lebih menarik, dengan Shaklee juga mampu menjana simpanan & kewangan walaupun sekadar bekerja dari rumah!

Semoga dengan niat yang baik serta usaha & ikthiar ini! Allah beri Ruang dan Peluang untuk saya Kaya & Berjaya!

Jika anda juga ada niat seperti Nadia! Nadia sangat mengalu-alukan kalian untuk bersama Nadia!




SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR ID 1263125

Call/ SMS/ Whatsapp 013-7938291 | FB Sizana Empire



Comments