SaNah HeLWah Ya UKHti NADIA Part II


Allah..Allah..Allah.. 
Seperti tidak di duga.. umurku kini telah mencecah 22 tahun...
19 Januari 2013
Insyallah Tahun Akhirku dalam jurusan Ijazah Sarjanamuda dengan Kepujian Sains (Fizik) 
Aku bersyukur di letakkan dalam kalangan saudara2 ISLAM yang sangat CINTAkan AGAMA..
aku YAKIN kerana CINTAnya mereka kepada AGAMA..
buat mereka kenal erti PERSAHABATAN kerana ALLAH




Pizza Pah di PKNS, Bangi
Sambutan Pertama ku pada 16hb Januari 2013 
oleh Kakak yang saya kenal pada kali pertama saya jejak di UKM 
Kak Hafizah (Izzah Insyirah) 
TERIMA KASIH KAK FIZAH..
Walaupun sambutan yg Simple tapi sangat Sweet... ^_^
= Kak HaFiZaH=SyIfA=Kak AkHiLaH=

Restoran Horizon Garden, Bangi
Sambutan ke 2 pada 17hb Januari 2013
 Mereka Adalah Kawan2 study group saya.. Walaupun kami sentiasa belajar bersama.. 
kami akan adakan masa untuk meraikan hari2 istimewa kawan2 kami..
kami akan menyambut beday kawan2 kami..
ikut bulan masing2 lah kan.. So, alang2 baru habis Final Exam.. 
Kami pun keluar bersama2 dan makan bersama2..
TERIMA KASIH YE KAWAN2..
=AzMi= FaRiS= NaDiAh=SaKiNaH=AiSyAh=

Restoran Chop & Steak, Serdang

Sambutan ke 3 pada 18hb Januari 2013
Yang ni tak rancang pun.. nak jumpa kakak sebab nak tahu jalan ke MAEP Untuk Program K-Fiqh Wanita esok harinya..
Saje bawa Sahabat2 Rapat Saya ni alang2 kami semua dah habis final exam..
Tiba2 Kakak Bawakan KEK ni..So Sweet.... ^_^
Sayang KAKAK Saya... 
TERIMA KASIH KAKAK
=KaKaK=SyAkILa= IFFaH= Kak Hida=


MAEP, Serdang
Pada Tarikh Hari jadiku 19hb Januari 2013,
Alhamdulillah Saya Habiskan Masa Dengan Pergi ke MAjlis Ilmu Yang Sangat2  memberi input yang sangat Banyak Kepada Saya..
Di temani Syakila..2 hari kami di program tersebut.
Sungguh Bersyukur Allah Letakkan Kami Dalam Majlis ILmu yang ternyata Sangat Memberi Manfaat Kepada Kami dalam merangkak mengenal erti Tarbiyah bagi menjadi
* Wanita Solehah Pendamai Dunia *
* Bakal ISteri Kepada Pendamping Kehidupan Suami *
* Bakal Ibu Kepada Bakal Pejuang-Pejuang Agama *

SeMoGa ILMU ini dapat Di Manfaatkan Buat Diri Serta mampu disampaikan kepada Sahabat2 lain..

♥ Konvensyen FIQH Wanita & Islam ♥


Down Town, Serdang
Sambutan yang ke 4 malamnya 
Saya dipertemukan dengan Sahabat2 Matrikulasi yang sangat lama tidak ketemu...
Sambutan biasa2 sahaja..
tetapi pertemuan saya bersama mereka adalah hadiah yang buat saya sangat gembiraa..
TERIMA KASIH SAHABAT2..
=FaTeHaH UPM= NaZiRaH UITM=

Pizza Hut, Kajang
Sambutan yang ke 5 pada 21hb Januari 2013
"Nak Makan Mana..??" Abang
"Kat mana2 je..ikut abg lah" saya..
" Nak Sambut Birthday ni.." abang
(ops! lupa.. nak sambut lagi walaupun dah beleted)
Sayang Abang Saya!! ^_^
TERIMA KASIH ABANG
=Abang=


Dan Yang Terakhir.. 
Yang Saya Anggap Sebagai Hadiah Paling Istimewa Yang Saya Dapat Pada Tahun ini adalah.....
Jeng3...
hah!!
ANAK BUAH KEMBAR dari ANGAH dan KAK LANI...!!
TERIMA KASIH ANGAH DAN KAK LANI!!!
24 JANUARI 2013

Menjjengah Dunia Pada Hari KELAHIRAN RASULULLAH S.A.W
Alhamdulillah

Salam Maulid ar-Rasul 1434 Hijriyah

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ عَبْدِكَ وَرَسُولِكَ النَّبِيِ الأُمِّيِّ وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسلِّمْ



Saya dah Jadi Mak Teh Tahun ni...
dah ada Anak Buah Kembar lelaki...
Syukur Sangat Tahun yang sangat buat Hati ini Tersenyum..
SeMoGa ALLAH Sentiasa Memberi Rezeki Kepada Saya dan Keluarga... 
serta Sahabat2 yang berada di sisi saya...


TERIMA KASIH SEMUA ATAS KASIH SAYANG KALIAN TERHADAP SAYA..
SYUKUR ALLAH BERI KALIAN PADA KU..
SUNGGUH AKU TERAMAT SAYANGKAN KALIAN KERANA ALLAH...





Comments