Kenangan Bersama

Keluarga Angkat Di Changlun , Kedah
2009/2010

Apa khabar kalian di sana..?
Maaf andai ku leka tanpa berkata..
bukan makna aku lupaa...
sungguh aku rindu saat bersamaa...

apa khabar adik2 akak semua..
masih ingatkan nasihat akk semasa kita berdiskusi bersama..
akak yakin kalian semua sudah besar2 belaka..
jagailah amanat kalian sebagai seorang anak kepada ibu dan bapa...

rindu aku saat itu..
saat mampu membuat kalian tersenyum bahagia..
rindu saat itu..
saat makan, minum dan bersiar bersamaa...
rindu saat itu..
saat kita menyambut hari kelahiran adik beradik kita.. (zulhilmi)
rindu saat itu,
saat ibu bapa kalian memberi kasih sayang yang tiada bandingnya..




Ku Harap Kita Akan Bertemu kembali..
Menjalin Hubungan yg erat tanpa berbelah bahagi..
menikmati kebahagiaan dan keceriaan itu lagi..
Doakan kan aku di sini..
Agar Mampu Mencapai Kejayaan yang di impi..

Terima Kasih kerana Menerima Saya Menjadi Sebahagian Daripada Keluarga Kalian.. ^_^



bersama mieza dan fieza
Zulhelman dan Zulhilmi

Comments