Kenangan UKM (part 6) : Kalian Istimewa Di MaTa Ku


Keluarga Angkat Di Kg Guntur, N9
14-16 nov 2012

di Sini kita bertemu..
ku mencari erti Kehidupan yang baru..
yang ku rasa lebih dekat dengan pencipta ku..
bersama mereka yang tidak tahu..
apa itu Agama Yang Sempurna Di mata ku..

Allah Temukan Aku bersama Kalian tanpa ragu..
Amanah itu aku pegang kerana aku melihat kalian mampu bersama dengan agama ku
cukup lah kalian berdiri tanpa percaya pada Tuhan yang SATU..
Aku mohon Allah Buka kan Hati kalian untuk seiring bersama dengan ku..

Mungkin Aku tidak mampu..
berhujah dengan kata2 yang mampu membuat orang terkedu..
tapi aku cuba mambawa diri yang ceria ini tanpa lesu..
membuatkan mereka semua terhibur dengan telatah dan petahku..

hanya satu harapan ku..
semoga Allah temukan aku..
bersama mereka yang bagi ku suci tanpa dosa itu..
dan kembali nya aku..
mereka mampu mengucap DUA KALIMAH SYAHADAH tanpa RAGU..

ALLAHUARABB...
Bersama adik2 angkat di
Rumah Orang Asli
bersama mak dan ayah angkat
Team UKM Ke Kg Guntur, N9
14 Nov 2012

Comments